Missäy själv hemma?

Min vardag Permalink6
Hejsan.

Fick så dåligt samvete idag av att lämna missäy själv hemma i flera antal timmar. Henric åkte ju iväg till jobbet och jag skulle ju till skolan.
Men det verkar ha gått bra för henne idag i alla fall! Skönt!

Ska ställa mig och laga mat nu. Det blir potatis, vitsås och aborrefilé! MUMMS!
#1 - - jessica:

nja, sjuk och sjuk.

jag har fått världens förkylning.

hur mår du själv? :)

#2 - - ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥:

allt som jag har kanske är 7000 eller något :P

ja trosorna är kanon..sj?

#3 - - Emelie:

Sv: tack så mycket, roligt att du gillade den :)

Okej, jo jag gillar också att fotografera natur :p



Haft en bra start på veckan?



Kramis

#5 - - Jennie:

Jag är en all ätare när det gäller musik, men jagtycker inte om klassiskt, Opera och Hip Hop. Annars kan jag lyssna på allt annat.



Matfestivalen lär man ju inte gå hem hungrig ifrån elr??

#6 - - Julie:

Sås ;) hihi, ja katter klarar ju sig på ett eller annat sätt, men kan kännas ensam för dem..

Till top