Klädvisning

Mina bilder Permalink18
Om ni kommer ihåg så lovade jag igår att lägga in bild(er) på mina köp som jag gjorde igår, så här kommer dom efterlängtade bilderna.


110:- Lindex


99:- Gina Tricot


179:- Vero Moda


99:- BikBok


Födelsedagspresent till älsklingen som fyller år den 27/9!
Det är bra att vara i tid! :)

#1 - - Julie:

WOW :D riktigt snygga kläder och underkläder det där ;) hihi "do the catwalk" haha!

Du är så gullig jojjo med ditt meddelnade :) Tack! <3333

#2 - - Sara:

Ja eller hur ;O Jag blev as sur! Ja, det är väl bara att vänta...

Idag ska jag nog vara med kompisar, och vi ska typ ut å springa xD Haha! Sj? :] KRAM!<3

#3 - - Sara:

Hahah okej, jo, städning behövs ju ibland ;);)

Jag vet inte, jag tror det blir långa nyby som vi kallar det, den längan är typ 5 km :)

#4 - - Emelie:

SV: Hehe tack så mycket, jo jag fortar mycket :)

Du?



Kramis

#5 - - Sara:

Ja! :)

Ja det tycker jag, precis lagomt, inte soligt, inte mulet Xd Något mitt emallan, hah!

#6 - - Sara:

Jajemen ;) haha

#7 - - ISABELLA:

ja riktigt skönt :)

#8 - - ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥:

dem svartvita trosorna har jag samt vit rosa :P

sen som dem mörkblåa fast i turkost :P

allt bra?

#9 - - jessica:

svar: ja, filmen var riktigt bra!

idag ska jag bara ta det lugnt, och kanske plugga lite. dusjälv? :)

#10 - - Anonym:

sv. visst är det :) kanke dom från dinsko eller hm, måste testa dom först :)

#11 - - MISSEXTRA:

Har helgen varit bra?:)

#12 - - Emelie:

Sv: tack så jättemycket! vad tycker du om att mest fotografera?



Idag har jag kommit hem från landet, sen bara tagit det lugnt, du?



Kramis

#13 - - Jennie:

Fina kläder:D

Japp, jag hittade faktist ngt till slut. Bliden logger i bloggen nu!!



Kul med en matfestival! Men vad gör man på en sådan??

#14 - - hannah:

tack så mycke. a jag e redan medlem dära :P.

fett cool t-shirt där det står this is my look vart e den köpt ?? :D

#15 - - i ;*:

Idag så har jag vart med en av mina bästa vänner och bara tagit det lugnt :) Sj då?

#16 - - Sessan:

Grrr, viva la shopping! Super läckra saker darling! <3

#17 - - Sara:

Tack! :D

Nej, det är en tjejsom heter Julia!

#18 - - Anonym:

yröjan från vero moda va jätte fin!

Till top