;)

Min vardag Permalink0
Hejsan :)

Idag har det varit en fullspäckad dag. Det började med att jag skulle gå upp klockan 8 på morgonen. (för att komma igång under dagen) men somnade om och vaknade sedan klockan 10 och kände mig relativt utsövd.
Jag skulle ta bussen som gick 11:30 och sätta mig på körskolan och göra teorifrågorna på datorn men Henric är så himla söt och gullig så han skjutsade mig till M-stad istället.

Efter körskolan gick jag lite på stan och uträttade vissa ärenden och sedan hoppade jag in i bussen och fortsatte färden mot pappa.

Jag och pappa skulle ut och övningsköra och det blev en rejäl bit. Mariestad - Götene - Skara - Lugnås - Mariestad - Pappa.
Jag och min syster skulle nämligen kolla efter vinterjackor. Jag hittade en som skulle kostat 2100:- (!) DYYYYRT! Men det var 75 % och pappa var snäll och köpte den till mig. :)

Senare kom Henric till pappa och vi satt och tjötade ett bra tag innan vi åkte hem och detta var alltså.... 21:30 vi stack därifrån. En lång och rolig dag.
När jag kom innanför dörren här hemma fick jag en chock. Henric hade städat hela lägenheten och köpt ny matta till rummet! SÖÖÖT DU ÄR ÄLSKLING! <3


Jag och pappa :)
Till top