GRATTIS MIN ÄLSKLING!

Min vardag Permalink1
Godmorgon!

I helgen har jag och Henric haft väldigt mycket att göra! Henric fyllde som sagt 21 i går (grattis) och hans föräldrar och syskon kom hit för att fira honom vid 5-tiden. Dagen innan hade vi även kalas men då var det min famil som skulle fira honom och dom kom med hit vid 5-tiden. Så, under denna helgen har jag alltså bakat fyra tårtor! Visst är jag duktig?
2st  princesstårtor
2st Jordgubbstårtor



GRATTIS ÄLSKLINGEN MIN! <3

Dom var riktigt mummsiga och alla verkade gilla dom. Så nu för tillfället står det en hel jordgubbstårta kvar i kylskåpet och 1/4 princesstårta. Jag hoppas att Henric offrar sig och äter upp dom!

Ska nog in till Telia idag och prata med dom om olika abbonemang och så. Har för tillfället Parlino (ni vet dom där gula små tomtarna?) Det är helt okej ändå. Jag ringer gratis till telia, halebop och parlino men sen om jag inte har laddat på efter 30 dagar så kostar det 1 krona i minuten! Usch! Jag brukar ju alltid ha kvar pengar efter dom här 30 dagarna, och då kan man ju räkna som så att jag går back på det.

#1 - - Julie:

Grattis till honom och jag har telia nu så både förr och nackdel med det, men ja beror på nog vilka man sms med ;)

Ge mig en tårtbit nu!

Till top