Saknaden att vara ledig.

Min vardag Permalink1
Jag har börjat sakna att vara ledig.
Har varit i skolan hela veckan och denna söndagen är inget undantag.
Nu kanske ni undrar varför jag är i skolan på helgen men det är så att jag och min klass ska göra en slutproduktion, som är att sätta upp en teater i stan, premiären är nästa vecka och det är MYCKET som ska göras och det tar verkligen på krafterna.

Som i förrgår så fick vi ljusmanikänga hela dagen för dom som fixade med ljuset.
(Markera vart våra karaktärer
är och sedan stå där tills dom fått in rätt ljus osv.)
OCH detta gick inte snabbt kan jag påstå.
Att ljussätta första akten tog över 3 timmar och efter det skulle vi fixa andra akten med. Många klassen var slutkörda efteråt!

Så en dags ledighet skulle verkligen inte sitta fel.


Ge mig Danmark!
#1 - - Fanny:

Oj vad jobbigt att inte vara ledig!

Till top