Snälla, bara en dag!

Min vardag Permalink3
Idag har min energi inte varit på topp. Det tar på en att vara i skolan 7 dagar i veckan, i genomsnitt 10 timmar per dag.
LÄNGTAR SOM SJUTTON TILL FREDAG! Då har jag och resterande av klassen ledigt fredag, lördag och söndag. Kan inte himmelriket komma snabbare liksom?

Imorgon blir det att ta del av samma långa helvete igen. Nej förlåt att jag klagar. Teatern är jätterolig, men till en viss gräns. EN DAG LEDIG, BARA EN DAG! Då skulle det inte vara på detta sättet. Men som sagt fredag.. Sträva efter FREDAG!

#1 - - Cajsa:

hehe, du anar inte! ^^ Så kul det ser ut att vara gånger 5000 har vi haft det ungefär. :P

#2 - - Yoursooofine - Josefine:

tack du :) hihi men så less på håret som är i vägen :D

#3 - - Julie:

Jag håller med! ahhh, blir fan galen på detta :/

Till top