alarmet satte igång

Min vardag Permalink7
Jag har den känslan just nu att jag är påväg till skolan.
Det är mörkt ute, lite småkyligt och alarmet satte igång klockan 04:50. Men tyvärr Jessica, ingen skola idag inte. Det har bara inte riktigt gått in i huvudet helt enkelt. 

Snart brummar vi ner till Ullared. Med på resan blir jag, Ambjörn, Fredric och Kikki. Ska bli superroligt! Lägger upp bilder sen på vad jag köpt.
Hejsvejs!


11/6 - 2010.
Jag och mina underart saknade klasskompisar. En av de bästa dagar i mitt liv! <3
#1 - - Julie:

hehe, ja det är ju gott, men luktar inte så gott sen ifrån munnen xD



Ha en supergo dag i Ullred och bli inte filmad nu om de gör det ^^<33

#2 - - Alexandra:

Ja dina sötnosar var verkligen supersöta :)

Förlåt för jag inte svarar förrens nu men min data är på servie, hoppas allting är bara med dig idag?

Händer för roligt idag då? :)

Sj är man ledig från jobb och ska gå på Mikaeli marknad som är där jag bor.



Ha en toppen fredag!

#3 - - foto Bymalla:

hej, förlåt att jag stör men det är så att jag är med i en foto tävling som är slut om två dagar och skulle bli så glad om du skulle vilja rösta på mig.



http://mitt-taby.se

bild 68



om du inte är intresserad ber jag om förlåtelse. söt blogg förresten ;)

#4 - - sandra:

allt bra idag? :)



Kram

#5 - - Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]:

sv; hejsan! :D det är fina fisken här. Hur är läget med dig då? :) kram

#6 - - marcus:

hej allt bra :D?

#7 - - jessica:

fin blogg. :)

Till top