Grattis Elin! <3

Min vardag Permalink20
Idag fyller min storasyster Elin år.  Grattis gumman!

Tänk, tyckte inte det var längesen som vi alla var små, bodde hemma när alla fyllde år. Nu har jag och Jonas flygit ur boet. Lite tråkigt om man tänker att man inte träffar alla lika ofta som man gjorde då.
Men kommer träffa mina syskon och föräldrar ikväll för vi ska dit och fira Elin.

Enda sen barnsben har jag och Elin hört att jag ser ut som storasyster och att hon ser ut som lillasystern. Men fel, fel, fel! Det är faktikst 2 år mellan oss. Jag är 19 och Elin 21. Men jag ser inte Elin bara som min syster utan jag ser henne som en jättebra vän som alltid finns där och ställer upp för sin lillasyster.
Älskar dig gumman, och jag hoppas att du vet det! <3

#1 - - FIONA - en ointressant vardag:

ja det hoppas jag :D händer idag?

#2 - - sofias:

allt bra med dig?

#3 - - FIONA - en ointressant vardag:

vad trevligt! hur gammal blir hon då?

#4 - - matilda Sandén:

Vilken fin blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? =)



Kram

#5 - - Lisa:

Var med och tävla i veckans blogg hos mig :)

#6 - - Jonna:

sv; Okej ;D

Jag va och lämna in ett prov på några slemklumpar jag hostar upp :o

#7 - - ampelos:

jahaaaaaaaaaa aldrig hört de förut

#8 - - Anna:

Grattis, grattis!

Förresten, vad tycker du om min outfit?

http://hgss.blogg.se/2010/august/back-to-school.html

#9 - - ESSEM, Selena M:

sv' inget, är i skolan nu ;p

#10 - - FOTOGRAF Anton:

kanske åka båt, sj? :)

#11 - - Emma och Bea:

vilken fin header du har :) !!

#12 - - J U S T S I N G I T ♥:

sv: Aa :D

sj ?=)

#13 - - Anonym:

över två år:)

#14 - - Elin:

Sv: Aa :)

#15 - - BRUNETTBLOGGEN:

ja visst är hon :D

#16 - - Emma:

sv: haha ja nu för tiden är de så:((

#17 - - Johanna & Sandra:

(sv) tacks å mycket!!



Grattis till Elin :)



Kramar :D

#18 - - josefine:

Rätt svar från gissa kändisen är ute i bloggen nu! Är du en av de fyra som blivit länkade, checka in! :)



Allt bra annars? :D

#19 - - Molly:

Fiin blogg & fiin header titta gärna in hos mig & skriv en komentar vet ja (;

#20 - - simone:

ursöt bild :D

Till top