Mina inköp från igår

Mina bilder Permalink48

H&M 399:-


Foundation 119:-

Mascara 69,50:-
#1 - - ♥ Tokii:

Så fin blogg! :D Det finns ju en internetsida med samma namn som din blogg.Jag har köpt en jättefin klänning där hihi.Det tyckte jag var lite roligt ;>

#2 - - Nathalie:

har du haft en bra jul?:)

#3 - - irene:

sv: jag är 97:a :)

#4 - - simone:

snygga jeans :D

#5 - - Tigerhonan:

Hehe ja :)



Åh fina byxor :D

#6 - - mollie:

vad tycker du? tycker du att jag och replay har förändrats jätte mycket eller ser du verkligen ingen skillnad? skriv gärna vad du tycker.



http://varanriddagbok.blogg.se/2010/december/borjan-till-nu.html#comment

#7 - - Sara - Only me:

v. kanske stan. måste städa här hemma oxå :d

dd ?<3

#8 - - Emma:

Fin blogg!

nu har jag en tävling på min blogg

http://emmiiiizen.blogg.se/2010/december/bildtavling.html

hoppas du kommer att delta



#9 - - Anna med A:

Tack :D ha en bra dag.

#10 - - KELLAN:

haha ja, men det är lungt ändå liksom!

#11 - - Sara - Gravid vecka 38:

Inte jag heller !;D

#12 - - LINKÖPINGSSTOLTHET | | ELINN:

ja eller hur :)

allt bra?

#13 - - carolina:

allt okej?

#14 - - ida:

vill du bli dagens blogg?

http://idaalundbeerg.blogg.se/2010/december/dagens-blogg-2.html

#15 - - Sadia ♥:

Snyggt!

Svar: Ja, det tycker jag med :/

Allt bra? :D

#16 - - Sara - Only me:

Hej! ju har jag utsett dagens cutiepie! kolla in om det var du som vann :) om inte?

ny chans igen :) kram!

#17 - - MALIN:

Fina saker :) <3

#19 - - jessica:

jaha okej, låter trevligt :D

#20 - - Erica♥:

vill du bli dagens blogg?

http://eswensson.blogg.se/2010/december/dagens-blogg-3.html#comment

#21 - - liindblaads:

jaa det hade ja :D hade du ?:)

#22 - - ♥ Tokii:

ok,på så sätt :D

#23 - - P E R F E K T I O N I S T . S E:

Gud vilken fin blogg du har! Gjort designen själv? :)

Kram!

#24 - - Linn-Lay:

jeansen är riktigt snygga :D

#25 - - Foton av Emma:

Hej!

Läs gärna mitt senaste inlägg och säg vad du tycker!:)

Kram

#26 - - amelie:

ja dom är bra:)



snygga jeans(Y)

#27 - - Eleonore:

Vilka bra grejer du hittade på rean, den mascaran är bra :)

Idag har vi städat och storhandlat inför veckan :) Du då?

#28 - - Anonym:

vet du inte vad du ska ha på dej på nyår

har ett bra tips kolla in mitt inlägg ;)

vilken gilla du bäst utav kläningarn;)

#29 - - pauli♥:

himla snygga jeans :)

#30 - - riim:

Eller hur kan spela hur länge somhelst:P

Fina jeans!

#31 - - E L S A ♥:

Sv: hmm.. en parfym :D, halsduk, kläder. pressentkort, en ring och två armband :) sen kommer jag få mer när jag kommer hem till mammi.

Vad fick du själv? :)

#32 - - Emma:

sv: Ja den va himla fin! Men jag gillar nog nr 3 mest tror jag :D<3

#33 - - MADDES:

Snygga jeans!

#34 - - Mariam:

Sv. Ja jag tycker oxå den va söt :)

#35 - - Erica♥:

Allt bra med dig?:)

#36 - - Sandra:

Det är ingen fara! pinsamt nog är jag ännu segare.. men har legat sjuk och inte haft någon ork alls till att starta datorn ens. Men hoppas att du haft det super dessa dagar, fick du några fina paket?:D

#37 - - MARIA - mode, outfits & inspiration:

Fina köp, :) fin blogg dessutom!

#38 - - sabina:

det gick bra lote jobbigt nu bara men de går över :)

fina köp!! :)

#39 - - Anonym:

Tack för att du tog bild på de du köpt..aa jag ska ut och shoppa imorgon jag hoppas bara mellandagsrean börjat dit jag skall :D

#40 - - julia fälling:

Sv; idag har jag shoppat :D

vad har du gjort? :)

#41 - - MAJA BLIDSTÅL:

sv; 5:de Januari skulle jag tro :D

#42 - - Therése:

Riktigt fin blogg! :)

#43 - - yeah:

vilken billig mascara ;D

#44 - - sandra:

sv: tack och god jul i efterskott, har inte haft tillgång till dator..



fina jeans :)

#45 - - Manal - Mitt liv som tonåring:

Hade du en bra jul `?

#46 - - jessicaa:

Nu har jag frågestund ställ gäna frågor ;)<3

http://priyan.blogg.se/2010/december/fragestund.html#comment

#47 - - Anonym:

sv: japps! Är allt bra med dig? :) Förlåt att svaret till din kommentar dröjde så länge!

#48 - - kajsa:

Snygga byxor!

Mascaran och foundationen är bra tycker jag :)

Till top