Nobelmiddag

Min vardag Permalink6
vi har just ätit Nobelmiddag i skolan och jag är helt proppmätt!
Vi har lagat:
 - Sparrismousse med hummersås
 - Citronsorbet
 - Inbakad fiskfilé, lax och potatistoppar
 - Punchparfait

Jag kan lova att det smakade himmelskt! Är så stolt över dom i min grupp som gjorde detta. Jag stod för Sparrismoussen som blev underbart god.
Ska slänga upp bilder på maten senare ikväll (om jag orkar men jag ska försöka.) Så får ni se. Tog kort på den inbakade filén och parfaiten. De andra glömde jag bort.


#1 - - caiza:

låter gott!

#2 - - Nathalie Nyrén:

Förlåt för sent svar. Har inte bloggat på några dagar.



Sv; det är lugnt, jag hade en bra julafton du med? :D

#3 - - ellenschutz:

sv; hehe ja, jag gillar det :) är väl även rätt så romantisk & kärleksfull som person :)

#4 - - kaffehörnan:

Hej hopp i min kopp

Gud vad gott gott

#5 - - maddi:

Ciiaao, nice blogg duu!

Checka min och mina nya kläder, skor osvosvosvosv..

POSS :*

#6 - - amelie:

den maten lät god^^

Till top