Jag <3 Dig

Min vardag Permalink25



Jag älskar dig Henric Jakobsson!      
#1 - - Photographs by Natalia:

sv: ja :D jag vill också ha sommar!!

#2 - - ; R e g i n a:

Tack!<3

#3 - - Jennifer:

SV: Vi ska åka till Norrland som tar drygt fem timmar :)



Ställ gärna en fråga i vår frågestund! :D

#4 - - MyzaaN - Princess Pink:

yäåhs det är det ;D tror han tackar ;) haha



härlig bilder ;D

#5 - - ANGIE:

Det blir melodifestivalen här! sj då? :)

#6 - - emelie:

var och handlade med mamma, nu blir det käka och sedan kommer min pojkvän. själv?

#7 - - Josefine´s life!:

ja de är mysigt, men nu häsa ja på han :D

vi har varit tillsammans i 4år :) som de stå längre ner. eller den 10mars är de fyra år :)

#8 - - Carolina [fotograf]:

Kul att du är med :)



Dagens fråga: Hur lockar du håret för att få det fint? Mitt hår är en katastrof nu. Help ♥

#9 - - Haedil *HUMOR BLOGG*:

du gör inte det, den suger! :)) det är bara slöseri på tid :))

#10 - - ANGIE:

Ja det var det! ^^ härligt! går inte att missa neo ju! ;)

#11 - - moa murderess - Scene Core Blogg:

sv: för att jag har slutat på fotboll för ca 2 år sedan :/

#12 - - Johanna:

Den skadan jag haft nu i 3veckor :) men med knäet sedan 2004.

#13 - - amie:

tjaaabba! just nu säljer jag lite kläder på min blogg. Billiga och oanvända! ta gärna en titt och se ifall du hittar ngt intressant.. ;)

#14 - - Latte Liten:

sött!

#15 - - aayah ♥/ Sweet 17!:

jo :D sj ?

#16 - - Johanna:

Ja, inflammationen börjar släppa lite nu så det börjar kännas lite bättre nu :)



Tack, vad snällt :)

#17 - - Kimmey:

Vilka härliga bilder :)



Ja, den är riktigt bra! :)

#18 - - MyzaaN - Princess Pink:

kul att duvill vara med och tävla ;D får önska dig lycka till ;D

#19 - - Sandra:

sv: i helgen händer inget...

själv? =)

#20 - - Ness:

allt väl:)?

#21 - - Claudia:

jag lyssnar på lite blandat men mest på hiphop och rnb :P

#22 - - moa murderess - Scene Core Blogg:

sv: joo lite

#23 - - NAN :3:

sv;Nepp :/ Min kusin och hennes kompis gick men jag var för liten ._. var du där?

#24 - - emelie:

okej vad tyckte du om det då?=)

#25 - - Fru Sessan:

Kärlek är lovely =)

Till top