Stanna upp och...

Memories Permalink31

Är det bara jag som känner att tiden bara skenar ifrån en ibland? Att man borde stanna upp, stanna tiden, stanna allt och bara stå och bejaka allt som är runt om en, vad det är man missar och vad det är som man inte vill se?

Jag kommer ihåg så väl när jag fyllde t.ex. 10 år. Då tyckte jag att allt var så häftigt och det häftigaste av allt var att jag fyllde år så pass att det var 2 nummer som kom med, 10! Jag fick min första MountainBike av min mamma och pappa och var överlycklig!
Nu sitter jag här 18 snart 19 år gammal och inser nu att nästan 9 år har passerat sen detta hände och då undrar jag  - Vad har jag gjort under mina 9 år? Vad skulle jag ha kunnat förändra med dessa år och vad skulle jag kunna gjort annorlunda?
Under dessa 9 år har väldigt många personer försvunnit från mig som jag insåg försent att jag skulle besökt eller ringt oftare. Varför gjorde jag inte detta?

Tiden har väll alltid varit ett mysterium för folk och det kommer nog alltid att vara så. Men om jag bara kunde skulle jag sätta ner foten och stanna upp bara för en stund. Vad är det jag missar med nuet eller vad är det som jag ser men inte tar in?


Foto jag tagit.

#1 - - Johanna:

ja man vinner tydligen mer än äran, men vad är inte känt :)

#2 - - Josefine´s life!:

jadu, de vet vi inte ännu.. de är på en onsdag så vi fundera på först midda sedan gå ut och festa :)

#3 - - Claudia:

tack :) svårt att säga, har inte hunnit ha på mig klänningen än.. men gillar dom båda jättemycket! ;D

#4 - - Josefine´s life!:

kolla om ett tag eller imorgon så få du se.. lite segt ibland :D

#5 - - Johanna:

Fin bild :)



ja äran räcker fint för mig :)

#6 - - Claudia:

det borde komma i veckan :)

#7 - - Johanna:

jag zappa mellan os och melodifestivalen så såg inte allt :)

själv då?

#8 - - emelie:

peter jöback!;D

#9 - - emelie:

peter jöback!;D

#10 - - Ida:

Hehe, min lillasyster grinade och grinade när hon skulle fylla tio, för då fyllde hon tvåsiffrigt och det var bara 50 år kvar till pension... ;)

#11 - - DESIGN BY SHORTY:

TIPS!



Söndagserbjudande på min blogg, beställ en personlig design för 50 kronor :) kika in och se vad jag har gjort tidigare!



Kram Design by Shorty

#12 - - Latte Liten:

Håller med! Vart tar tiden vägen?

#13 - - Kimmey:

Det går väl si så där.

Vet inte om jag orkar ta några kort idag, har ju 2 veckor på mig att göra det. Dock drömde jag en dröm inatt om att det skulle vara klart på tisdag & jag fick IG för att jag inte var klar. Hemskt.

#14 - - Matilda- QWENTUS:

Fin blogg =)

#15 - - Johanna:

Det är tyvärr alltid så de låtar man gillar gå sällan vidare :(

#16 - - MyzaaN - Princess Pink:

det känns som att allt underlättas lite på vägen ;)

den går bra ;) justnu iaf ;)

#17 - - Carolina [fotograf]:

BRA INLÄGG!!!



Har debatt på bloggen och stora bröst vs. normala bröst. Lägg gärna näsan i blöt! ♥ ♥ ♥ Sista dagen för "Veckans blogg" också. Anmäl dig!

#18 - - MALIN:

skulle du kunna vara snäll och rösta på mig här, nummer ett:

http://fantastiskafelix.blogg.se/2010/february/veckans-blogg-finalister.html

pusspuss :*

#19 - - Claudia:

oj du, det kommer jag inte ihåg faktiskt :/ man betalar nämligen samtidigt som man beställer... men kan nog gissa på att det vart en slant hehe

#20 - - jiffi:

fin blogg du har =D

#21 - - susy:

taack så mkTTT!!

#22 - - NAN :3:

sv;Jaa! fasst jag fick ialla fall höra genom telefon och fick de bilder ;P Min kusin och hennes kompis stod typ längst fram XD

#23 - - amie:

sv: tack :) okok, synd!

#24 - - emelie:

hehe tack ska du ha:D

#25 - - Josefine´s life!:

båda blev 3000kr tillsammans

#26 - - moa murderess - Scene Core Blogg:

sv: jag tycerk hon va sådär, hon hade inte fin klänning iaf xD

#27 - - frida - FOTOBLOGG c::

SV; de är bara bra, själv?

#28 - - Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]:

sv; jaa visst va det snygga jenas/nit byxor hon hade på sig! ;]

#29 - - kimlarsson':

fin bild :)



och jättesöt katt på din header!

#30 - - kimlarsson':

sv; sjukt söt är hon iallafall! och jag som är allergisk mot katter :/ men har haft 6 st katter när jag var mindre :p

#31 - - NAN :3:

sv;Hoppas jag med!

Till top