FRÅGESTUND!

Min vardag Permalink6
Nu ska vi ha en frågestund. Fråga mig vad du vill, om vad som helst, knäppt som helt normalt. jag svarar.
Frågorna och svaren publiceras i ett inlägg.

#1 - - Madde:

Jo det är fint med mig. Hur har helgen varit? Kram /M

#2 - - Claudia:

jaha okej kul :) gick det bra att köra då?



har vart sjuk så har tyvärr bara suttit hemma hela helgen, men det har ändå vart skönt :) själv då? :)

#3 - - Ina:

Med mig är det bra, tackar som frågar.



Passar på att fråga i frågestunden:



Ålder?

Yrke/Studier?

#4 - - :):

bästa minnet du varit med om ?

värsta minnet ?

favorit färg ?

hur såg din uppväxt ut?

berätta lite om dig själv?

hur tror du ditt liv kommer se ut om 10 år?

en dröm du har ?



<3

#5 - - N I L M A:

- Favoritfärg?

- Favoritland?



sv: idag har vi tagit det ganska lugnt. lite fika hos sambons morbror och handla på kvällen! du då?

#6 - - Millah:

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

Till top