återigen jobb

Min vardag Permalink0
Hejsan alla vackra och glada.
Igår hade jag en jättetrevlig dag med Lizen och Jugge. Lizen och jag gick runt i m-stad och kollade i butiker, vi tog en fika, lunch och bara hade det myys.
Sen åkte vi hem till Jugge för att överraska henne och det slutade med att vi hamnade i hennes pool och bara flammsade runt.

Idag är det återigen jobb. Men det är helt okej, har bara två visningar idag. En klockan 10.00 och en klockan 13.00 sen är jag ledig resten av dagen. Vet inte ritkgit vad jag ska hitta på, skulle väll behöva diska kaaaanskeee, men det är ju inte det roligaste man kan hitta på?
Jaja, det löser sig!

Btw, införskaffade lite igår med:

Inte den doften dock.
Rexona: 30:-


Även en " metallplånbok " men istället för rosorna som det är på denna så har jag ett hjärta i mitten på min.
Rea på guldfynd: 24:-

Till top