En liten fråga bara och lite uppdatering

Jojjo frågar Permalink0
Godmorgon. Nu efter några dagar in på lovet känner jag att jag faktiskt har börjat att slappna av mer och fokusera mer på nuet eller hur man nu ska förklara det.
Gick och la mig klockan 22 igår och vaknade idag vid 09:30.
För mig är detta väldigt mycket sömn om man räknar på att vissa helger när jag planerat sovmorgon vaknar jag klockan 7 ungefär.

Förresten, mitt körkort har kommit! Ä N T L I G E N! När jag skickade iväg fotografiet (2 dagar efter uppkörning) så sa dom på vägverket att det skulle ta ungefär 5 arbetsdagar. Jo visst, eller hur!
Jag fick vänta i nästan 5 veckor för att få mitt körkort!
Usch vad irriterad jag var och ett tag trodde jag att dom hade tappat bort det eller något liknande. Sen ringer man till dom och då hörs bara:
- Ni är placerad i kö, väntetiden är 45 minuter.
Men i alla fall, nu har jag mitt körkort och det känns sjukt underbart!




Förresten, jag är sjukt sugen på att byta bloggdesignen här och jag är fruktansvärt dålig på det och då är min fråga:
Är det någon av er söta bloggläsare som skulle vilja fixa en till mig/ hjälpa mig?
Till top