Någonstans,

Memories Permalink42

Någonstans, ja någonstans försvann vi
närheten vi hade
likt hoppet vi levde
allt försvann i ett stort svart hål
kvar finns bara tomhet

jag saknar dig.


#1 - - Simone:

Vacker bild:) är texten skriven av dig till någon? ha en fortsatt bra kväll

#2 - - Beatrice Jakobsson [foto]:

sv: skönt :D!

#3 - - E M A:

JAaaaa:D:D:DD:D:

#4 - - Johanna:

Fin text :)



Jag har spelat fotboll innan, men sluta för2år sedan ungefär :)



ja hon är så söt lilla novalie :)

#5 - - Isabelle:

Ja det var jättegott! Hopplöst att bli sådär sötsugen om man inte gör något åt det...

#6 - - malin:

sv: tack så mycket ! :D

nej inte just nu :)

#7 - - malin:

Japp! har du? :)

#8 - - emelie :):

sv: gud så fint skrivit, påminner mig om mitt ex. han gjorde slut igår. :/



tack så mycket!

#9 - - jesshopaholic:

underbar bild! jädra datum som förstör bara haha :)

sv; kul att du tycker så, det är uppe på bloggen nu så läs gärna! :)

#10 - - cindii:

Nu har jag första tävlingen i bloggen, kika in för att vara med :) En liten mjukstart inför den stooora tävingen.. ;)

#11 - - BRUNETTBLOGGEN:

Tack :D

#12 - - Julia:

yesbox, döskönt :D

#13 - - e S o h l b e r g:

Sv; Fan va roligt att ha något att se fram emot :) känns det inte lite läskigt att aldrig mer behöva gå i skolan eller sådär? Liksom kliva in i vuxen världen nu :o

#14 - - Fanny:

Svar: Det var bara jag som tog de, wilma hade en egen kamera! ;D Men TACK så jätte mycket! :D

#15 - - Josefine´s life!:

Gå gärna in på min blogg och rösta fram vilken som är din favorit kropp och vilken som är din drömkropp.. eller du kanske redan har den?:)

#16 - - Johanna:

ja man saknar det verkligen, det gör man. Men har man spelat i 20år får det räcka tycker jag.. nu njuter jag av och titta och kunna skrika på domaren utan riskera få kort haha :)

#17 - - D A N I E L A ♥:

- ja dem flesta kommentarerna jag fått har varit positiva och många tycker det är bra produkter, så varför inte?:)

#18 - - Julia:

jadå, har haft prov i skolan, men sen bara chillat :D dudå?

#19 - - Gabriella:

rösta gärna på min bikini :) http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=ZPDBAupsi5O6jAFvt5hsG4kF#bikiniGallery

#20 - - BRUNETTBLOGGEN:

ja visst :D har du?

#21 - - Beatrice Jakobsson [foto]:

sv. jo duger själv `:)

#22 - - Julia:

skönt det ;D

#23 - - emelie :):

sv: man kämpar på så gott man kan. har inte fattat det än och lär nog aldrig göra det. :/

#24 - - D A N I E L A ♥:

- haha okej :D

#25 - - lina:

Vsg!

Vad gör du? :)

#26 - - Isabelle:

Den har varit jättebra :) sj då?

#27 - - Fanny:

Svar: Två! :)

#28 - - A,C:

hej på dig:)



hur har din onsdag varit då?:D

sj befinner mig i gbg nu:D kmr nog vara här en hel vecka:D hehe~~



hoppas dagen har varit bra för din del:D

kram

#29 - - JNY ©:

Jaaa den rekomenderar jag! den va väldigt bra måste jag få säga :) så se den..

#30 - - hanna:

dressyr! haha :D

#31 - - >> En skrivande Amanda <<:

svar: oj körde du så långt första ggn? :O har du tagit körkort? :)

#32 - - Carro:

Sv: Mm... :(

#33 - - Nutjarin:

vad ska du göra under påskolvet? :)

#34 - - Hanna:

Sv: Ja, det är den bästa sminkborttagningen jag testat! :)

Guud va fin bild :o

#35 - - Cajsa:

Nanne och Pernilla Wahlgren är mina stora idoler men jag lyssnar på det mesta. allt utom skrikmusik (när man alltså inte hör vad de sjunger i hårdrocks-väg) men jag lyssnar på musikal, opera, pop, rock, dansband, country, schlager, pop-country, jazz, hip-hop IBLAND, beat box-rap är jag kanske inte så stort fan av dock.. :P

Jag ganska mycket måste gilla det mesta för att tycka att mina studier är roliga. Skulle jag vara insnöad i en eller bara några gengrer, som många i klassen är, skulle jag ha supertråkigt och inte gilla det vi gör...många i klassen som gnäller hela tiden och jag ba "WOHOO, NU KÖR VIII! :D". hehe.. :P

#36 - - hanna:

vem vill inte :P

#37 - - jenny:

ja verkligen

#38 - - malin:

Jahaa :D vad härligt ;D

#39 - - Liiiissa:

Hej, allt bra? :)



Kolla gärna in min blogg :)

#40 - - NAN:

sv;Tack dsm :D Jag tog den på balkongen för ett tag sedan :)

#41 - - Julie:

wow du har mig många kommentarer du :D hihi



fin text <3

#42 - - mmilkshake:

åh vilken vacker bild!

Till top