rask promenix

Min vardag Permalink26
Har just varit ute på en rask promenad i över 1 timma. Jag och Henric räknade på hur lång sträcka det var och vi kom fram till att det var runt 6 - 7 kilometer så det känns härligt.
Tack till min syster Elin som höll mig sällskap halva min promenadsträcka. Hon hängde tappert fast i mitt öra! <3

Nu återstår det att:

- städa

- öva repliker

- laga mat

- se på ghost wisperer
(är ett måste!)



#1 - - Anonym:

låter härligt med en promenad! :D

#2 - - sdfghjöä:

#3 - - ESSEM, Selena:

Sv' Hoppas jag med ;P

Tack! :)

#4 - - julia:

jasså, trevligt :D

#5 - - Elin:

Det är alltid kul att prata med dig, älskade syster . :D

Älskar dig <3

#6 - - BRUNETTBLOGGEN:

Tack :D

#7 - - Cajsa:

hehe det är bra det! ^^ kvinnan är underbar! :D

#8 - - E M A:

jaaa:D va gör ud :D

#9 - - Beatrice Jakobsson [foto]:

sv;: tack :D!

#10 - - D A N I E L A ♥:

- det är det absolut:)

#11 - - NAN:

sv;Hoppa jag med ;p vad har du gjort idag då?

#12 - - Johanna:

Aldrig fel med promenader :)

#13 - - sirada:

sv: hihi tack :D som tur så blev jag inte det ;) allt bra med dig? :D <333

#14 - - Isabelle:

Ja eller hur! Jag blev jätteglad! :D

#15 - - FlizanLizan:

sv: hehe det e jue skit bra :D

#16 - - MyzaaN - Princess Pink:

hehe mmja;) har börjat med att lägga upp en veckans blogg ...kommer mer kul under dagen kram

#17 - - Julia:

bara bra :D sjdå?

#18 - - ESSEM, Selena:

sv' tack så mkt :D

men din är också fin! :)

Vet inte riktigt, har inte tid just nu

#19 - - Hanna:

Sv: Ja visst är den :D

#20 - - iiissa♥:

sv: klart, musik är mitt liv! men jag har så blandad musiksmak, vet inte riktigt va du tkr om;) men paramore är bra om du menar band! de är dock inte samma musikstil som låtarna i min blogg;)

#21 - - Fanny:

Gost wisper är bäst!! :D



Svar: Ja, det är det verkligen! :D

#22 - - alexandra:

Sjukt fin & bra blogg!



Kolla & kommentera gärna min.



Kram

#23 - - PHOTOS BY NATALIA.:

sv: åh den va så jävla läskiiiig :(

mår du bra idag? =)

#24 - - hermy:

gullig

#25 - - lina:

Fin hårfärg! ;o :D

#26 - - simone:

Hallå puddingbiten ;) Har du långledigt nu? Blir jobb för mig under ledigheten :/ Men man får ju glädjas åt andra host :D

Till top