Huvudvärk, lite feber

Min vardag Permalink21
Jag är hemma idag från skolan. Kände mig hängig igår med huvudvärk, illamående och lite feber. När jag vaknade på morgonen hade jag samma sak, om man bortser från illamåendet.
Förhoppningsvis kan jag åka till skolan imorgon. Det hoppas jag i alla fall för jag tycker inte om att vara borta därifrån. Men det vore ju dumt om jag gick där och smittade ner allt och alla.


#1 - - Emma Swärd:

köttfärssås och spagetti :D

#2 - - ellenschutz:

Vad kul att du är med & tävlar om dagens blogg! glöm inte att din chans att vinna blir större om du anmäler dig flera gånger eftersom jag slumpar ut en vinnare med hjälp av sidan random.org. Lycka till !

#3 - - Anna med A:

ja verkligen :)



Krya på dig

#4 - - elina:

sv: hahah jaa det var en sådan rolig stund som man aldrig glömmer ;)



krya på dig! inte kul att va sjuk :(

#5 - - MADDES:

Jag hejar på Jay i idol. Vem/vilka hejar du på?

#6 - - Netty♥:

sv' ja, det är ju inte så roligt när bloggen står helt tom :)

#7 - - ÅSA:



Ja paradis är godast ^^



hoppas du mår bättre snart!

#8 - - Julie:

usch då Jessica, min mamma mådde också så idag, så man får hoppas ni båda blir bättre! =)



Det är ju såna kalla och konstiga sjukdoms tider nu också. <3 Puss

#9 - - LENA ♥:

Ja det gör jag verkligen, sjukt rolig/mysig film! :D kram ♥♥

#10 - - JULIA:

sv:

hihi tack så mkt :)

#11 - - Netty♥:

sv' den började bra, men sen på väg hem från bussen trillade jag och slog i skallen så har förmodligen hjärnskakning :/ själv?:)

#12 - - GUESS WHO?!:

- krya på dig!

#13 - - caiza:

krya på dig!

sv: ja, häftiga är dom allt :D

#14 - - LENA ♥:

Tack sötnos! Yes det är jag :) kram ♥♥

#15 - - Anna med A:

gör så :)

#16 - - Sara - Gravid vecka 34:

Jo verkligen, speciellt när man inte har ngn bra dag! :P

#17 - - ÅSA:



Ne inte jätte bra, men jag hoppas det går bra iaf i morgon.



Vad har du för dig nu då?

#18 - - Nathalie Nyrén:

okejj aa :)

#19 - - joanna hansson:

tack så mycket:D

krya på dig!

#20 - - HANNA:

Okej, kul :D Ja det är bra, hur är det själv? :()

#21 - - eantonia:

Krya på dig! :)



svar: Tackar! :)

Till top