vilken färg?

Jojjo frågar Permalink35
vilken färg på klänningen tycker ni jag ska ha?



#1 - - bex.:

svart :)

#2 - - ´ SandraSvanström:

den rosa helt klart :)

#3 - - joanna hansson:

tack! :)

rosa helt klart.. det är alltid kul och sticka ut ur mängden :)

#4 - - Sara - Gravid vecka 34:

Jag älskar färgen rosa så jag tycker den rosa! :D Något speciellt tillfälle du ska ha den på?

#5 - - yeah:

jag tycker svart :p



yes ;D

#6 - - HANNA:

Svart är mer klassiskt men rosa sticker ut, kör på det :D

#7 - - Anna med A:

svarta för min del :)



den rosa var för mycket för min smak

#8 - - lisette:

Om jag skulle vara dig skulle jag valt den svarta. Pågrund av att du är blod. och blont och rosa tycker jag ser lite mera gulligt och sött ut medans svart är mera snyggt och fint ! ;)

#9 - - jessica:

rosaaaaaa :D

#10 - - Johanna:

Den svarta :)

#11 - - sandra:

den rosa var cool men den svarta var finare :)

#12 - - Rebecca:

Svart!

#13 - - elma:

jag tycker båda är fina men om jag var tvungen att välja så skulle jag nog ta den svarta! :D

#14 - - caiza:

båda var riktigt söta, men jag själv hade nog valt svart! :)

#15 - - Sabine:

Jag skulle nog säga den svarta!:) Skulle dock vara roligt att ha en rosa men jag tror att du har bättre anvädning av den svarta :-) Beror ju också på vad du ska ha den till :D Du kan ju kombinera den svarta klänningen med färgglada skor :) Fast den rosa skulle ju vara tuff att ha på nyår!... bra hjälp du fick där... haha not;o

#16 - - pauli♥:

åh jag gillar den svarta!

#17 - - LENA ♥:

Ja min dag har varit kanon :) sj då? kram ♥♥

#18 - - julia:

sv:

båda var fina :) vad ska du ha klänningen till?

#19 - - julia fälling:

Tror rosa skulle passa dig väldigt bra! :)

#20 - - faster anna:

Beror ju på alternativen ;)

#21 - - kerstin♥:

Sv: tack :D



Den svarta tycker :D fast den andra var också fin :D

#22 - - Nathalie Nyrén:

hehe jaa :d



Vad tycker du om min nya design? :)

#23 - - Hanna ♥:

sv: haha gör du inte? :)

#24 - - Sandra:

De lät inte heller någo vidare.. men tack det hoppas jag också! hoppas det blir bättre mellan dig och din vän med!



Den svarta:)

#25 - - jos:

svart funkar alltid ;)



Ja, jag gör det nog imorn :)

#26 - - elina:

sv: jag skulle valt svart men jag är den tråkiga typen som nästan aldrig bär något med färg xD haha :D

#27 - - Louise<3:

okej =) vad för kalas ? :p

#28 - - Gabriella:

Har lagt ut vinnarna av dagens blogg nu, kolla ifall det va du ! :D

#29 - - sandra:

svårt val!

#30 - - Johanna:

Taaaaack^^



Den svarta tyckte jag var snyggast=]

#31 - - Rebecca:

sv; Ja det är klart! Vad ska du ha klänning till för tillfälle?



sv; tackar :)

#32 - - netta:

röd :D

#33 - - Matilda&Vicky:

Åh så snygg =D

#34 - - lisette:

Sv: hehe jag gör så ! :)

#35 - - Michaila:

Älskar den rosa men själv skulle jag nog ändå ta den svarta ;D

Till top