Vill ju inte försämra...

Min vardag Permalink17


Jag mår lite bättre nu så jag hoppas att det blir skola imorgon. Har fått i mig lite mat.
Det blev klyftpotatis, kyckling, ost-och bacon sås. Riktigt gott men ojj vad mätt jag blev. Vill egentligen ut och gå men jag får ju inte försämra min hälsa.

Har ni haft en bra dag?
#1 - - julia:

mmm låter som riktigt god mat :)



sv:

nja sådär, du då?

#2 - - elina:

sv: jaa eller hur :P



tack! :D



härlig bild! man blir så glad av att se den bara för att du är så glad :D

#3 - - joanna hansson:

den var bra tills jag blev mulad...

själv då?:)

#4 - - caiza:

sv: hmm, jag kommer inte ihåg vad den hette, dålig var den iaf!

#5 - - Sara - Gravid vecka 34:

Jorå, helt okej :) duda?

#6 - - julia fälling:

Sv; Jo ibland får man ju det.. :')

#7 - - Sabine:

Nej verkligen inte ;>

#8 - - ´ SandraSvanström:

Svar nja, de gick väl inte sådär jätte bra ;o haha. :)

#9 - - GUESS WHO?!:

- mums vad gott!

#10 - - Netty♥:

sv' mår inte speciellt bra. ganska ont i huvudet fortfarande. ja en lätt hjärnskakning :/

#11 - - Rebecca:

sv; tackar :D!

#12 - - HANNA:

okej :)

#13 - - Anna med A:

mysigt :) ska du se desperate housewives?

#14 - - jessica:

absolut :D

#15 - - MELLIE:

Gör mig en tjänst! Gå in på länken och rösta så jag och min familj får en vecka på Rhodos tillsammans! Skulle vara jättegulligt. :)



http://mythos-beach.apollo.se/IlDFMb

#16 - - Hanna:

Hej hej! Skit nice blogg :D Ställ gärna en fråga i min frågestund på bloggen.. Skulle vara sjukt snällt!



http://meniee.blogg.se/2010/november/har-inget-att-gora-sa-fragestund.html#comment



Kram <3

#17 - - Julie:

Helt okej dag! =) Kram på dig:P

Till top