SPÖÖÖÖÖKVAAANDRIIIING!

Min vardag Permalink5
Igår var jag, Henric, Emma och Fredric i Timmersdala och gick spökvandring. Kön var oändligt lång, väldigt populärt och många familjer var där.
Efter kanske 30-40 minuter i kön hade vi äntligen betalat 20:- för att få gå vandringen. 
Man fick till riktiga tjejskrik ett antal gånger för det var seriöst skrämmande ibland. Tänk själv att gå i skogen, bara lite ljussken att gå efter och några personer som hoppar fram bakom en sten. Såklart man blir rädd.

När vi kom hem vid 20.30 hade vi köpt pizza. Jag och Emma delade på en. Vi kollade på SAW 5 och SAW 6. Dom är med väldigt speciella och det som jag tycker det värsta är med dom filmerna är psyket. Psyket hur långt en människa kan gå för att överleva.


Jag var utklädd till boxare. :)

Fredric - House
Emma - Kanin
Jag - Boxare
Henric - Cowboy
#1 - - Marcus Å:

Härligt! Allt bra idag?

#2 - - stephanie isabell:

sv: jag tog det vara lugnt. vad hittade du på? :D

#3 - - Christin MODE inredning & personligt:

oj oj vilket sår!

#4 - - D O L L Y:

jaha, men va duktig du e



dom e från åhlens

#5 - - Ida:

Aaah hur luckades du sminka till det där? ;o coolt!



Till top