Skadeglädjen är den sanna glädjen

Min vardag Permalink2
Ska ta tag i mina kommentarer snart men jag gör det nog imorgon. Är ganska trött och ska snart sova.

Har varit halvseg hela dagen idag. Har nog dragit på mig någon sort av förkylningssymptom.
Har haft huvudvärk, ont i huvudet och lite feber. Men nu är det bättre och man får hoppas att det är ännu bättre imorgon!

Har kollat på IDOL precis.
Jag har aldrig och då menar jag ALDRIG följt IDOL. Bara kollat på audition för det är ju så himla roligt när folk kommer in, tror att de kan sjunga och egentligen låter det rent ut sagt för jäkligt.
Skadeglädjen är den sanna glädjen sägs det ju.
(Nej usch vad hemskt av mig!)
Men ja, jag har börjat att följa det nu och jag har alltid kunnat lista ut vilka som ska gå vidare och ikväll, klockrent!
Linnéa och Geir vidare!

Geir Rönning - Burnin


#1 - - sandra:

Ja det hoppas jag också, inte kul och bli osams hela tiden :(

#2 - - emelie:

hehe tack!:D

Till top