Pass x2

Min vardag Permalink1

Idag har jag varit och tränat två pass på gymmet.

Först blev det Zumba, är lite missnöjd med det nu faktiskt. Dom har tydligen bytt tränare där och hon som vi har nu tränar oss inte så att det "når ut till oss" eller vad man nu ska säga. Efter ett träningspass med henne så är hon genomsvett medans man själv är "fisljummen". Men man får väl hoppas att det blir bättre?

Andra passet idag blev gympapass och det är jag inte det minsta missnöjd med. Denna tränaren som vi har på onsdagar hon är så jäkla grym! På fredagar har vi en yngre tjej som tränar oss, hon är bra men inte i närheten så bra som "onsdagstränaren" :).

Nu ska jag sitta och smida lite planer. Får se när nästa uppdatering kommer upp här :)


Underbara ES3! När jag ser denna bilden tåras mina ögon och jag saknar allt.. ALLT!

#1 - - zandra:

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :D



KRAM

Till top