Lever på batteri!

Min vardag Permalink2

Satt precis och funderade på om jag laddade min iphone inatt eller inte.. Jag vet att jag gjorde det men min kära telefon är så himla bra på att käka batteri. ;)

Är på jobbet just nu. Har frukostrast och sen jobbar jag fram till 16.30.
Hoppas att det inte blir allt för mycket att göra idag. Lagom är allt bra bäst! :)

Min syster och hennes pojkvän robin är nere och hälsar på. Dom kom hit igår och jag ska troligen hälsa på dom senare i eftermiddag ! :D

Usch vad jag är trött :/

#1 - - saraaaa:

Jobba lugnt nu sister, hihi :) Puss på dig <3

#2 - - Julie:

Sv: jag vet nog varför din iphone tar slut på dina batterier, det gör min med, men det finns vissa funktioner i den som tar det, så stäng av dem så kommer den hålla lite mer än förut, ska bara minnas vad.

Har turen att ha en it-kille som hjälper mig :)

Till top