FREEEDAAAAAG

Min vardag Permalink0
Godmorgon. Hoppas allt är bra med er och jag har bara en sak att säga och att det är FREEEDAAAAAG idag!
Är det inte helt underbart vad veckan går fort och sen nalkas helg!
I helgen ska jag, Sandra och Christer gå ut och festa och dansa hela natten lååång! Förstår ni vad jag har längtat? Det finns ju inget bättre, eller jo det finns det väl men det har ju en plats på top10 listan. ^^

Efter skolan idag blir det att köra lite på gymmet. Jag är inbokad på ett gympa pass men jag vågar inte säga än om jag ska gå på det eller inte.
Det beror på eftersom att min arm fortfarande är lite öm. Men om jag inte går på den så blir det att springa några kilometer och köra annan träning, för träning ska det bli i vilket fall.

Vad ska ni ungdomar hitta på i helgen? :)


En bild från när Sandra, Christer och jag var ute sist :)
Till top