En uppdatering för alla

Min vardag Permalink8
Jag har verkligen inte haft någon ork att blogga på några dagar och det har jag väll inte för tillfället heller. Men jag såg att det var längesen jag uppdaterade så tänkte göra det nu i alla fall.
Jag har för tillfället lunch i skolan och jag har det troligen i 30 minuter till. Under dessa 30 minuter ska jag hinna äta en frukt och ringa till Henric. Inga problem så det hinner jag nog med.
Idag har jag även tänkt att träna lite. Köra styrka och kondition.

Förresten, idag fyller min kompis Sandra 20 år! Grattis hjärtat! <3
#1 - - saraaa:

sitter och kollar varje dag om du har bloggat något. och nu blev jag jätte glad när jag såg att du hade uppt. igen, hihi! saknar dig jätte mycket syster ! <3

#2 - - Michaila:

Grattis till din kompis :)

#3 - - caiza:

grattis till henne! :)

#4 - - Anonym:

Jag gillar din blogg

#5 - - caiza:

svara gärna på dagens fråga i min blogg! :)

#6 - - Nettaa:

grattis!

hur äre med dig?:)

#7 - - Fotograf Emma Olofsson:

Hej!

Nu är jag tillbaka här på bloggen.

Hoppas allt är bra!:)

Trevlig helg!:)

Kram

#8 - - amelie:

hur äre med dej då sötnos?:)

Till top