Fullspäckat

Min vardag Permalink6
Vad mina dagar är fullspäckade känner jag nu.
Fullspäckade av tidiga mornar , skolan och träning. Det kanske inte låter mycket för er men det är det. Man blir väldigt trött om dagarna i alla fall, det kan jag lova.
Idag känner jag det lite extra mycket och skulle helst vilja krypa ner under täcket och sova. Det skulle inte sitta fel men ändå gick jag och la mig vid 21.30 igår. Det är ju inte heller så värst sent. Jaja, snart är det ju helg. 

=)


#1 - - amelie:

allt bra med dej då?:)

#2 - - Fredrika:

VECKANS BLOGG är utsedd, kika in och se om det var du som blev vinnaren!

vann du inte, anmäl dig gärna igen, kör nya regler och vinner du så får du chansen till att bli intervjuad! :) lycka till!

#3 - - Motorcykeltjejen:

Men då är du ifrån Mariestad?

Läser du vidare nu eller jobbar du?

Kramar

#4 - - amelie:

godmorgon, allt bra ?:)

#5 - - t h a i p i n n e n ♥:

sv; förlåt för ett super sent svar man jag har varit i thailand i en månad och kom hem nyligen:)



nja jag har varit sjuk, självdå?:)

#6 - - maroa:

heejsan <3 hur mår du gulliss!<33

Till top