Natten i det nya Livet

Min vardag Permalink0
Inatt var första natten i det nya huset. Vi har inte flyttat dit alla möbler och elektronikprylar än, men det kommer.  Det har varit så himla varmt på Olga´s, där vi har bott innan och det gick verkligen inte att andas därinne så nu bor jag, Henric och katterna i huset. Så himla skönt! Det fattas bara en ny tapet i köket och sen är vi klara!
( - Tapeterna införskaffade vi igår, vi har slipat väggarna, nu ska vi bara spackla+slipa och sen upp med tapeterna.)
Jag tror att det kommer bli jättebra.

I förrgår var jag ledig förresten, (kors i taket).
Min lillebror Simon sov över här från Tisdag till Torsdag så vi jobbade mycket i köket, badade på äventyrsbadet och bara hade det härligt! :) <3

Ska dricka upp mitt kaffe nu, packa ihop mina träningskläder och sticka och gymma ca 60 minuter. Det är behövligt!

Till top