En längre uppdatering inkluderat 20årspladder. ^^

Mina bilder Permalink0
Kanske är dags att köra en uppdatering här på bloggen? Jag har försökt med det ett tag men när jag väl har satt mig här och ska börja skriva så finns det inget att skriva.. Så då låter jag hellre bli än att det blir massa pladder om inget?
Eller det kanske är just det en blogg går ut på? Att man skriver om det mindre viktiga men i sin tur så kommer det bli viktigt för andra för det är ju ändå det du tar upp som ämne i bloggen.

Jag har hunnit fylla år så nu är jag 20. Stort det där! Jag har även varit inne på systemet, det hör ju ändå till, så i torsdags, när jag fyllde år så åkte jag och Sandra in till systemet i stan och handlade OCH jag fick faktiskt visa leg! Jag kommer ihåg när jag fyllde 18 och skulle köpa tobak för första gången i mitt liv så fick jag inte visa leg. Jag frågade dom i kassan om dom inte ville mitt legitimation bara för att? Då förstod dom väl att det var något och kollade det för att vara snälla. Men ska det vá så ska det!

Nu kanske ni tycker att jag är konstig men jag är faktiskt inte förtjust i att fylla år. Själva kalasandet/festandet är väl roligt men inte just det faktum att jag blir äldre. Tiden går så himla fort, för fort! Tänker det att om 10år om enbart 10 år är jag 30... Usch, bara jag tänker på det så knyter det sig i magen på mig..
Mina 2 gamla klasskompisar från Mariaskolan kom till min fest i lördags, från när jag gick i 7:an. Bara det slog mig att jag har känt Jonathan och Robin i 7 år! Och det känns som att det var igår jag gick där, helt sjukt vad tiden flyger iväg!

men jag tackar alla som uppvaktat mig på min födelsedag. Även fast jag inte ville att folk skulle gratta mig utan mer gratta mig för att jag hade en dag ledigt från jobbet. Haha ojojoj! När jag läser själv vad jag skriver så är det helt sjukt, men men det är väl det sjuka och konstiga som man kan skratta åt ibland?

Lägger upp lite bilder från den gångna vecka så har ni något att glädja er åt.

Bilder från min 20års fest. Det blev mer bilder tagna men inte ska man behöva lägga upp alla? :) Hade en skitrolig födelsedagsfest! <3


Jag och Sandra var på Sandvik i mändags! Vilken underbar dag det var! :) <3


Älskade, älskade du! <3
Till top