Kortpass och tapeter

Min vardag Permalink0
Idag har jag jobbat, men bara mellan 11.00 - 15.00. Blev kortpass idag och det var faktiskt ganska skönt. Hann göra jättemycket annat idag än att bara jobba.
Imorses gick jag upp klockan 07.00 och stack ut och sprang en runda vid 07.30. Det var riktigt härligt kan jag be att få tala om, ett uppiggande sätt att starta sin dag med.
Efter jobbet åkte jag och Henric till stan och köpte tapeter till sovrummet och nu efter några timmar senare, sitter dom uppe på väggen, en fondvägg, det blev verkligen hur fint som helst! Jag vill flytta in nu, idag, nuuuu!! Men snart så, snart får vi flytta in! Lägger upp bilder sen när allt är färdigt! :)

MenMen, ska man kanske gå och duscha kanske? Hmm,,,, jaajaa... Kallt!! Brr!!!
Men måste göras, annars kommer jag fortsätta lukta stek och flöööt.
Jag känner mig verkligen jättespeedad på något konstigt sätt när jag sitter här och skriver nu, hur sjukt som helst, som att man bara kan sitta och skriva hur mycket onödigt grejjs som helst, inprincip det som jag gör nu.
men men Dusch, jaja...


<3
Till top