" första "

Min vardag Permalink2

Dom i skolan undrade vart jag ville ut på praktik någonstans och om jag hade något förslag. Jag sa att jag skulle kunna tänka mig att praktisera på ett café och skulle vilja gå med serveringen en vecka och testa på lite. Inga problem så det ska jag få göra och sen kolla runt lite om jag har något förslag på café som jag skulle vilja testa på.

Blev lite nervös nu när jag tänker efter. Ut på praktik är stort och jag vet inte om jag har lärt mig tillräckligt om saker i ett kök och liknande. Men förhoppningsvis går det bra. Man måste våga, våga ta steget ut i livet och hoppas på det bästa. Men nervös det är jag allt.
Har en känsla i magen: " Jag vill men vill ändå inte. " Jag vet ju inte vad jag kan och om det ska sättas på prov sen så kommer det ju komma fram vad jag kan och inte. Jaja, det blir nog bra. Det är alltid en "första" gång för alla.

Gaaaaaaahhh!  Stilla mina tankar tack!

#1 - - Julie:

Du, jag skulle också vara hypernervös, jag är själv lite inriktad på cafe och bageri =)



Hoppas det går bra för dig bästa Jesscia <3

#2 - - Louise:

Kul att praktisera ju! :)

Till top