Froosh Smoothies

Some of my questions Permalink4
Sitter och njuter av mitt morgonkaffe. Det brukar vara småsakerna som gör dagen brukar jag resonera. Att i övrigt kanske du tänker - "Nej vilken tråkig dag jag har framför mig."
Då brukar jag tänka att gör små ändringar, gör det till något possetivt! Det kanske inte alltid är det lättaste men jag har det alltid i bakhuvudet och det har fungerat bra hittils.

Från det ena till det andra:
Har ni smakat på froosh smoothies? Dom är riktigt goda och innehåller bara frukt!
Brukar ta en sån när jag känner att energin är lite låg eller helt enkelt när jag är sugen på något gott. Dom kostar lite därefter men ibland måste man få unna sig!

Min favorit är den som är i mitten! Sjukt god - med smak av mango&apelsin!
#1 - - Anonym:

Jag tycker att du har en sån jäkla bra blogg tjejen! Du ligger på min top-tio-lista och jag har lagt till dig på bloglovin.



Keep up the good work! <3

#2 - - MADDES:

Dagens träning blir styrka: rumpa/lår, mage och armar och sen lite förbränning också tror jag, troligtvis crosstrainer :)

#3 - - Louise - foto:

Sådana drycker är goda :)

#4 - - Pixxie:

Jo det e ju alltid skönt att ha gjort det men endå gott med abonemang som man kan ringa å sms:a för hela summan man betalar för i månaden och slippa kontantkort å fylla på hela tiden =D

Till top