SOLSOLSOL!

Min vardag Permalink4
Lasangen står i ugnen och är snart klar. Henric är snart hemma från jobbet och då kan vi avnjuta denna!
Fick flytta fram filmtittandet till senare ikväll. Jag ska nämligen iväg med bilen idag, antagligen blir det att bogsera bort den till verkstaden.. Vet inte hur lång tid det tar men jag måste priotera bilen framför annat.

Har ni med varmt idag?
Vi har nog närmare 30 grader hos oss och det är riktigt skönt! Var ute och sprang förut men hade klätt mig helt fel, med för mycket kläder och utan keps, så det blev en power walk istället.
SOLSOLSOL! ÄLSKAR DET!

#1 - - caiza:

vi har också riktigt fint väder, såå härligt!



sv: haha i love him :D

#2 - - SAGA - man lever bara en gång:

Sv; Taack :D

#3 - - angie:

Ja visst är det det piggar ju upp så mycket! =)

#4 - - eantonia:

Oj så varmt har vi inte haft det men varmt iallafall :D Men imorogn skulle det väl bli ännu finare tror jag :)



svar; Ja en superhelg har jag haft! Du då? :)

Till top