Jessicas skoköp!

Min vardag shoes, skor Permalink1


Jag har helt glömt av att visa er mina skor som jag köpte i veckan som var! Visst är dom snygga?
Köpte mig ett par klackskor, Kände jag ville ha ett par skor med rejäl klack! Annars får jag sjukt ont i fötterna och kan typ bara stå upp en kortare stund. Men dessa var rejäla (inte tunga) men rejäla i klacken. Och sjukt snygga!
 

Ett par enkla basketskor som man kan matcha med inrpincip vad som helst! Klänning, shorts, jeans, you'll name it!

Dom sista skorna, sandalerna tyckte jag var riktigt snygga! Sen har inte jag några sandaler sen innan, om man nu inte räknar med flippfloppen eller mina tofflor (typiska skor som man har när man är ute och grejjar i trädgården och sånt men kanske inte några som man har på sig på stan? har jag fel? )
Riktigt sköna och bekväma! :)
#1 - - Emma :):

super fin blogg:D

Till top