Tack för en perfekt dag!

Min vardag familj, kärlek, livet, vänskap Permalink1
hej hej bloggen. Idag har jag haft min första lediga dag på några dagar och det har verkligen varit behövligt!
Jag var hemma runt 02.30 inatt och gick och lade mig direkt. Klockan ringde sedan vid 8tiden för jag skulle åka iväg till pappa och vara där vid 10 tiden för att hjälpa honom utomhus.
Ibörjan var jag lite seg i huvudet men det släppte efter ett tag! Igår var det en sån himla hektisk kväll på jobbet och bar med mig mycket negativ energi från detta idag men det är helt borta nu (nästan i alla fall.)

Kom hem, bakade annanaspaj som jag ska bjuda på till midsommar imorgon. Bakade tre styckna. En åt vi idag och dom andra två ska vi ha imorgon.
 
På kvällen kom Mamma, Peter , Simon, Jens, Eva och Felicia hit. Vi grillade flintastek, åt potatissallad óch en melonsallad. Till efterrätt hade vi som sagt, annanaspajen.
Jag har haft riktigt roligt idag! Under kvällen blev det mycket prat om gamla minnen och mycket skratt blev det allt! Man behöver verkligen få skratta ibland och bara få njuta av den känslan som finns när man känner att livet verkligen är här och nu!

<3

#1 - - Anna:

ananaspaj är olagligt gott :D

svar: Åh vad härligt med semester!! :D Och ja, kantareller är så otroligt gott :D kan man inte få för mycket av!

Till top