Sammanlagt 1,5 mil :)

Min vardag Permalink0
Godkväll på er alla därute!

Idag har det varit en bra dag, har varit i stan och tränat med mamma. Sprang 5 kilometer och sen cyklade jag 1 mil , känns riktigt gött faktiskt!
Efter det åkte jag hem oxh lagade mat till min älsklingsHencis och min lillebror Simon . Det blev en lasange och en riktigt god sallad. Mummsigt! Så nu är även matlådan fixad tills imorgon! :)

Sen satte "sockersuget" in så vi stack till ICA i byn och köpte en drömrulle. (Drömrulltårta) blev några bitar och även lite glass. Hihi, så nu har man mättat båda magarna - matmagen och "sockermagen".

Imorgon blir det jobb och sedan på kvällen blir det väl att kanske gå u8t en promenad? Henric pratar om att det kanske ska komma snö i helgen men det hoppas jag verkligen inte, vill ju ha vår och sommar!!


Jessica saknar sin Sandra Granath som just nu är på Gran Canaria och har det underbart!
Kom hem snart babe! Räknar ner dagarna!  :)
Hoppas du har det bäst min underbara du ! <3
Till top