I´m always one step away from a workout.

Min vardag Permalink0
Sitter vid matbordet med gröten och kaffet brevid mig. Ska låta de både svalna lite innan jag äter och dricker.
Jag är lite smått lycklig idag. Dels för att det är bara 12 dagar kvar till avresa, dels för att jag har enbart 5 arbetsdagar kvar innan avresa, dels för att efter mitt jobbpass idag har jag bara korta pass på jobbet kvar.
Yepp, här räknar man ner för fullt!

Idag ska jag och Henric förmodligen få finbesök av Elin och hennes pojkvän Robin. Ska bli roligt att se dom!
Elin har varit hemma sedan fredag men eftersom att jag har jobbat hela tiden så har jag inte haft någon tillfällighet att träffa henne. (Robin kom till M-stad igår).



Förresten, blev ett gympass igår på Actic. Grymt skönt var det! Kände verkligen att det tog. Känner även att det ligger träningsvärk på lut som kommer blomma ut under dagen.
Åh, jag vill träna idag med! Men måste ju låta kroppen vila med. Skit !
Till top