En lugn fredag! :)

Min vardag Permalink4
God morgon (Godförmiddag kanske) ?
Inatt har jag sovit bra men jag har vaknat till och från hela tiden, vilket har varit en aning frustrerande. Men när jag väl somnat igen så har jag sovit så skönt!
En lugn morgon än så länge. Har ätit frukost, startat tvättmaskinen och plockat ur diskmaskinen. Ska strax ställa mig och  hänga tvätt och sedan var väl planen att städa lite hemma och även träna senare idag.

Åh vad jag älskar lediga dagar ibland alltså!



En lite gammal bild. Får börja fotografera mer och lägga upp här. Är ju inte alltid roligt att se samma bild typ 1000x i bloggen.
Haha! :)
 
#1 - - Annika:

SV: tack så mycket :)

#2 - - Louise :

vilken fin klänning :)

#3 - - Sofia:

sv; har faktiskt inga planer! Själv?

#4 - - Silvia:

Allt bra?? Kolla in på min blogg med ;)

Till top