"dö lycklighetskänslan"

Min vardag Permalink5
hejsan bloggen!
Tjugonde December idag. Vilket innebär att det är Fyra dagar kvar till julafton. Visst är det lite sjukt hur fort tiden går?
Jag tyckte verkligen inte det var längesedan det var sommar.

Kommer ni ihåg mitt inlägg igår? Att jag var shoppingsugen?
Länge har jag varit på jakt efter en axelremsväska, en stor sådan. Visst har jag handväskor men ville ha en större.
Bestämde mig i vilket fall för att åka in till staden och där... just där var min väska!
Man får bocka och buga Lindex för denna underbara skapelse ni sålde till mig igår. "Nu kan jag dö lyckligkänslan".


Lånade bilden från deras hemsida.

 


Visst är den oerhört vacker?
399:- var den lätt värd! 
Visst ser den lyxig ut? Den har ett stort fack i mitten som stängs med dragkedja. Du har ytterligare två stora fack, på varsin sida av väskan. Så vacker!
Denna kommer få följa med mig till USA. Det är en sak som är säker! :)

Jag sa till Henric att detta var en tidig julklapp från katterna. Tack så mycket Missäy och Damsgaard, ni gjorde eran Matte så lycklig!
#1 - - Nathalie Tegelstam:

- det skulle jag faktiskt också behöva, hehe :)
kram

#2 - - KassandraPalma:

Sv; åh tack, jag hoppas verkligen det :)

#3 - - Malin:

Sv: Okej,nice. Händer ikväll då?

Kul med shopping! :)

#4 - - Louise Elinor:

Idag har jag bara sovit dudå? :)

#5 - - MADDISENJ.SE - julkalender i bloggen med fina tävlingar dagligen!:

riktigt fin väska

Till top