Sätta spretar på pengarna !

Min vardag Permalink3
Godmorgon alla sötnötar därute !

Idag är det torsdag, torsdagen den 19 December.
En ledig dag för Jessica. Vilket känns oerhört skönt. 
Jag och Henric har som plan idag att ge oss ut och leta efter en julgran. Får se om vi lyckas hitta någon fin gran som kan platsa i vårat hem.
Drömgranen vore egentligen att ha en "Piff och Puff gran" vet inte om ni är med på vad jag menar ?
Men om ni har sett Kalle Ankas Jul någongång på julafton så finns det ett avsnitt där med Piff & Puff när dom har den "perfekta" julgranen. 

Är även grymt sugen på shopping ? 
How come ? 
Ska ju spara pengar men ändå känner jag enda ut i fingerspetsarna hur jag vill sprätta lite pengar.
Men jag ska hålla i mina kronor till USA!!!



Gårdagens projekt. Visst blev det fint ? :) 


#1 - - Nathalie Tegelstam:

- skolan och snart hem till pojkvännen, själv?:)

#2 - - Malin:

Sv: Ja, visst är den. :)
Allt bra med dej? :)

#3 - - MADDISENJ.SE - julkalender i bloggen med fina tävlingar dagligen!:

Känner igen det där med att man vill shoppa massor men vet att man borde spara :P

Till top