Dagarna flyger fram

Min vardag Permalink1
Känner en aning sorg i mitt hjärta. Min systeryster Elin sitter just nu på tåget hem till Arvidsjaur igen. Vet inte när jag får träffa henne nästa gång. Känns så synd! Varför ska tiden alltid gå så fort när man har roligt?

Elin och Robin har varit här sedan torsdags och det känns som att dagarna bara har flygit fram. I fredags var det ju studenten, i lördags spelade vi frisbeegolf , bowlade och gick ut och dansade.Söndagen var det en bakisdag med ett stort B framför - och idag har det varit jobbdag.

Åkte in till resecentrum idag för att vinka av dom och ge dem en stoooor kram!

Men vad har jag annars gjort idag?
Jo jag var iväg till Actic på morgonen och tränade. Efter det åkte jag vidare till jobbet. Efter jobbet handlade jag mat så att man överlever veckan och jag har även BOKAT tågbiljett till Madde på måndag! :)


En gammal bild på mig och Madde. Finns nog ingen roligare och sötare tjej än Madelene!
Jag har aldrig skrattat så mycket i mitt liv som jag har gjort med denna underbaring! <3
#1 - - Åsa:

Jag lovar att vi ska ta hand om din systeryster & Robin då dom kommer hem :) Å ni får snart komma upp & hälsa på oss alla igen, kramiz ♥

Till top