Det är visst någon som är tillbaka ?

Min vardag Permalink0
Jag är verkligen en periodare här på bloggen.
Ibland kör jag flera inlägg om dagen och efter att ha gjort det ett tag är det som att all min lust och energi bara rinner ur mig, Bloggtorka kan man väl även kalla det ? 

Men nu börjar jag helt enkelt köra igång igen ! 
Känner att orken äntligen har fallit tillbaka på plats.

Hoppas allt är bra med er ! 

Med mig är det super-duper-mega-bra ! Jag är ledig tre dagar nu från jobbet. Så härligt !
Får se hur jag väljer att spendera min lediga tid ? ;) 
Idag , vad jag vet i alla fall , så ska jag träffa min vän Madelene.
Får se vad vi hittar på för roligt ! :) 

Jag och Madde i somras på Liseberg ! :) 


Här sa jag till Madde " - se rädd ut Madde ! "
Madde ger mig något som ser ut som en sexig pose istället ? 
Vi tog tre bilder där vi skulle se rädda ut. Vad tycker ni ser vi (Madde) rädda ut ? 






Till top