Lugnet före stormen

Min vardag Permalink3
Har ni blåst bort i stormen än ? 

Igårkväll innan jag gick och lade mig så kändes det som att det var "lugnet före stormen".
Med tanke på att när jag åkte hem efter träningen så öste regnet ner.
Några timmar senare , när jag och Henric skulle hämta posten, så var det  helt lugnt ute. Inget regn , ingen blåst ,
Inget ! 

Men nu , några X-antal timmar senare , hör jag hur det drar på därute.
Vill absolut inte tänka på hur det då är nere i t.ex Skåne och utmed kusten.

Jag och min kärlek för några veckor sedan ! <3

#1 - - Louise:

Ja träningsdagboken är superbra tycker jag :D

har ny blogg nu va tycker du? :) / Fd lilylolo.blogg.se

#2 - - Madeleine Jonsson:

vilken härlig bild

#3 - - Malin:

Sv: Tack, det hade jag verkligen. :)
Allt bra med dej? :)

Till top