Finally I've one day off !

Min vardag Permalink0
Äntligen en ledig dag ! 
Hela förra veckan jobbade jag alla dagar förutom torsdag så det känns verkligen SÅÅÅ skönt att vara ledig och hemma idag. 
Men det är tur att man har ett jobb som man verkligen trivs på , som handen i handsken. 
Men även när man är ledig 1 dag då har du istället 1000 sysslor du måste utföra . Som att städa, diska , tvätta , umgås med vänner osv . 
Idag ska jag även till veterinären med Missäy angående hennes trampdyna. 

Den har blivit svullen och man ser att hon haltar lite och som den "mamma" jag är till mina katter så tänker jag inte låta min tös ha ont utan att veterinären får ta sig en titt istället , så får vi se vad de kan göra åt saken .

Men just nu ska jag fortsätta gosa med Henric och Missäy en stund till innan jag går upp för att ta tag i mitt liv .



Till top