Smattrande mys

Min vardag Permalink1
Godmorgon ! 

 När man väl är ledig och äntligen kan få sova ut hur länge man vill - det är då kroppen bestämmer sig klockan 06.00 på morgonen att det är dags att vakna. 
Så jag har alltså legat vaken sedan klockan 6. Jisses ! 
Samma visa blev det även igår. Man får se det på den ljusa sidan.
Jag får ligga här i sängen , bredvid världens underbaraste Henric, ha Missäy och Damsgaard spinnandes nere vid mina fötter , lyssna på det dova regnet som smattrar lite lätt utanför. 
Så ändå, rätt så mysigt är det allt ! <3

Igår hade jag en mysdag med min lillasyster Sara ! Hon hjälpte mig att sätta i löshår. Blev verkligen jättenöjd med resultatet ! 
Blev mycket skratt och mycket prat :) 



På första bilden är inte håret plattat och fixat. Men visst blev det fint ? 


#1 - - Louise:

fin fint hår du har :D

Till top