Fredagen den 13 Juni

Min vardag Permalink0
Fredagen den 13, otursdagen.. eller?

Idag känner jag mig hundraprocent bra! Eller man kanske aldrig känner sig hundraprocent bra , men då kan jag ju i alla fall skriva att jag känner mig nittionioprocent bra?

Idag fylller Henrics bror år, så vi ska dit senare idag och fira. Annars så ska jag väl försöka röja undan lite här hemma. Men det är ju så tråkigt!
Ibland känner jag verkligen att jag borde ta tag i sakerna så fort jag tänker att jag borde. För annars så skjuter jag bara på det och tillslut har jag en stor hög av måsten som jag Måste göra.

Skulle t.ex. behöva städa huset, putsa fönstrerna, kapa grenar i trädgården, tvätta , städa bilen osv. Ja listan kan bli lång så ni förstår säkert mitt problem. Dagens ilandsproblem kanske?
Men man kanske borde putsa lite fönster idag i alla fall.

Behöver ju inte ta alla hundra fönster utan att man kanske kan nöja sig med några rum i taget?
Men med tanke på att det är fredagen den 13 så kanske jag inte ska ta dom på övervåningen, då kanske jag trillar ut? ;)
Skämtåsido!


Bjuder på en randombild från nyår 2013-2014. Mikaela, Angelica och Jag! :)
 
 
Till top