ännu en repris!

Min vardag Permalink0
Jag kör återigen samma mysstund som jag gjorde igårkväll, dvs elda i min och Henrics öppna spis.
Jag vet inte om ni kanske visste det, eller om jag kanske inte har skrivit det till er , men i mitt och Hences hus så har vi inte bara en öppen spis utan vi har faktiskt två!
En på övervåningen och en på undervåningen. Den vi har på övervåningen är uppe i hallen , där vi har två fotöljer ståendes. Det är så mysigt att bara krypa upp i en fotölj med en god bok och höra hur elden sprakar i bakgrunden.
Den öppna spisen som vi har nere är i Bar Busar´n, Henrics bar som vi har hemma.
Denna har vi dock aldrig invigt men jag känner på mig att detta kan definitivt ske någon gång framåt i höstens kalla, blåsiga , regniga kvällar.
Detta ser jag absolut fram emot!

Jag tror def. att jag har skrivit detta innan till er, men jag är en tjej som gärna avnjuter en whiskey då och då. Detta är absolut en sådan stund då jag gärna gör det!
Undrar vem jag har fått detta ifrån ? Pappa kanske ? :)

 


 
 
Till top