Michael Kors

USA 2015 Permalink0
Snart är det dags för frukost här på ocean park. Jag älskar hotellfrukost, vem gör inte det? När det finns så himla mycket att välja på och det är "gratis". Jag menar det är ju gratis just nu, men priset på frukosten är ju redan betalad med hotellet så jag har ju ändå betalat för att få med frukosten. Men ja , ni förstår säkert, Gratis frukost!

Den bästa måltiden på hela dagen enligt mig är frukosten. Det är ju så jäkla gott och speciellt när man har mycket att välja på. Idag blir det våfflor bland annat!!
 
Så idag, har jag och Henric inga planer på vad vi ska göra riktigt. Tänkte ta en chilldag och se vart den bär av. 
Jag är en sån person som gillar att ta dagen som den kommer. Planerar man för mycket och har för mycket förväntningar på dagen så blir den aldrig riktigt bra.

Igår var jag inne på Michael Kors! Dom har så himla fina väskor, klockor, plånböcker med mera. Jag har aldrig handlat därinne för jag tycker att priserna är så himla höga. Men jag har alltid gått därinne och suktat efter dem.
Men igår i alla fall hade de en drive i butiken att de hade 40% på ALLT! Inte bara det utan handlade du där igår så fick du ytterligare 20% på ditt köp!
Saaaay Whaaaaat??
Så för första gången kom jag ut med en handväska därifrån! #DANSARPÅMOLN
 


Till top