San Diego

USA 2015 Permalink0
Snacka om att man är utvilad idag! Kom fram till San Diego sent igårkväll efter en heldag spenderad i bilen. Resan mellan San Francisco och San Diego var seg. Men samtidigt hade jag ångrat mig om vi inte hade gjort den. Det hade hänt någon bilolycka ca 8 mil utanför Los Angeles så vi blev ståendes i kö i 2 timmar.
Inte jätteroligt , så medans vi stod där passade jag på att sova 1 timme.
Väl när vi var i rullning så flöt allt på ett tag, tills vi fastnade i köstockning i LA. Där rullade vi fram i snigelfart i ca 3 timmar.
Man var rätt frustrerade när man satt där och inte kom någon vart. Men så fort köerna släppte så rullade allt på väldigt bra!
50 minuter utanför San Diego så blev det mat. Tur säger jag att jag hade packat med choklad i bilen. Det var det vi fick leva på mellan 13:30-20.00. Magen skrek rejält och det enda jag kunde tänka på var MAAAAT!!
Stannade på Taco Bell, Alltså himmel! Så gott!

Kom fram till hotellet, visade sig att de hade uppgraderat vårat rum. Så fick ett rejält rum med king-size-bed , jättestort badrum, balkong, utsikt mot havet! Alltså, det var som att komma till himmelen! Även att vi hade kaffe på rummet. Detta passar verkligen mig och H som handen i handsken! :)

Så, det första jag gjorde när vi kom in till vårat rum var att fixa kaffe - kaffe - alltid redo!
Satt och avnjöt detta på balkongen. Sen DUSCHA! Aaaaaah så himla gött!
Efter det, ofc, en öl. ;) Livet leker!

Hoppas ni har det gött! 

 
Till top