30 dagars utmaningen

Min vardag Permalink0
Tänkte jag skulle köra en " 30 dagars utmaning" . Det är inget träningsrelaterat utan detta gjorde jag i bloggen som ligger under kategorin " en fråga varje dag i november " kan vara roligt att se vad jag svarar nu mot vad jag svarade då. Det jag kommer skriva om idag är:

- En nyligen bild på dig och 15 intressanta saker om mig:

Jag börjar med att köra på de 15 intressanta sakerna om mig:


1. Jag älskar det enkla med livet. Man behöver inte göra det svårare än vad det är.

2. Min bästa kompis Mikaela har gjort 4 tatueringar på mig. Så det är alltså bara 1 hon inte har gjort.

3. Jag läste teater på gymnasiet men efter min student så hoppade jag på en vuxenutbildning för restaurang.

4. Jag råkade av misstag boka resan till USA. Men nu ska jag och Henric åka dit i alla fall, på grund av detta och jag har aldrig sett fram emot något så mycket som jag gör mot den här resan!

5. Jag kan inte åka skridskor. När jag var liten körde jag på det där typiska som barn gör - " jag vill inte ". Sagt och gjort, jag ville inte och mina föräldrar tvingade mig inte. Detta kan jag ångra idag att jag inte kan. Mikaela försökte lära mig när vi var små men det gick ju inte så bra det heller.. Men, någon dag kanske?

6. Den skoltid jag kan se tillbaka på och sakna mest är högstadiet. Jag hade så underbara klasskompisar. Jag grät när jag slutade sjuan för jag ville inte vara utan dom en hel sommar, ni kan bara tänka er hur mycket jag grät när jag slutade nian? Men vissa av de kompisarna har jag fortfarande kvar idag och de är helt underbara!

7. Jag älskar att sjunga.

8. Jag har börjat sjunga i min gamla kör igen. Känns så himla roligt att vara tillbaka på hemmmaplan igen.

 
9. Jag trivs jättebra på mitt jobb. Har jobbat där i 2,5 år och jag fick nyligen en fast anställning! Man har jätteroliga arbetskamrater.

10. Om jag får välja mellan de typiska " hundmänniska " eller " kattmänniska " så är jag kattmänniska alla dagar i veckan.

11. Jag älskar pannkakssmet. Detta kan Henric garanterat intyga på. Jag vet inte vad det är som gör det. Men jag kan inte göra pannkakor utan att smaka på smeten. Mumms!

12. Jag har sjuk humor.

13. Mitt favoritband är fortfarande Green Day. Många trodde väl att det bara var en fas och att det skulle släppa? Nope. Jag har t.o.m en text intatuerad på ryggen från " Jesus of Suburbia " Tack Mikaela! <3


14. Jag är mer en husmänniska än en lägenhetsmänniska. Bara just det faktum att jag saknar gå runt i trädgården och greja och fixa, klippa gräset, kratta löv. You name it!

15. De finns väldigt få vänner jag släpper in på riktigt.
Till top